ספק מורשה משהב"ט 11011444

שאלות נפוצות


 
האם ניתן לקבל הנחה מהמחירים באתר?
אנו מציעים מחירים מוזלים ללקוחות שצורכים בכמויות גדולות. למעשה עיקר הפעילות של חברתנו היא מכירה לדילרים, מפיצים, מתקינים, חברות, מוסדות וכו'...
לבקשה להירשם כלקוח עיסקי או לקבל הצעת מחיר לקנייה כמותית, נא למלא את הטופס הזה.


איך מזמינים?
לחץ על כפתור "הוסף לעגלה" שמתחת למוצר שברצונך להזמין. המוצר ייתווסף לעגלת הקניות, בשלב זה ניתן לשנות את הכמות המוזמנת מהפריט. כעת ניתן לחזור ולהוסיף עוד מוצרים לעגלת הקניות בצורה דומה, ובכל שלב ניתן להיכנס ולערוך את עגלת הקניות באמצעות קוביית "עגלת קניות" שתופיע בצד ימין של האתר מרגע הוספת הפריט הראשון. בשביל לסיים את ההזמנה ולבצע את הרכישה, יש ללחוץ על כפתור "רכישה" בעגלת הקניות.
בשלב הבא תתבקש למלא את האימייל שלך ואת הססמא שקיבלת בפעם האחרונה שביצעת הזמנה באתר. במקרה שזאת ההזמנה הראשונה שלך באתר, תתבקש למלא את פרטיך האישיים, ולקבוע סיסמא ושם משתמש לרכישות עתידיות. בשלב הבא תתבקש למלא את פרטי המשלוח ואת פרטי התשלום. בעת סיום ההזמנה תקבל הודעה לאימייל עם אישור לכך שהזמנתך נקלטה והינה בטיפול.

איך ניתן לדעת מה צורות ועלויות המשלוח האפשריות?
צורות ועלויות המשלוח יופיעו בדף עגלת הקניות לאחר הוספת הפריט הראשון לעגלה. עלות המשלוח של ההזמה נקבעת עפ"י משקל ההזמנה ועפ"י צורת המשלוח הנבחרת.

האם יש מינימום הזמנה?
ניתן להזמין החל מסכום של 39 ש"ח (לא כולל דמי משלוח).

האם ניתן לאסוף את ההזמנה בלי לבצע משלוח?
אין לנו חנות שמותאמת לקבלת קהל, ולפיכך איסוף עצמי של הזמנות מהמחסן באזור יתאפשר רק בתיאום מראש וממינימום של 99 ש"ח הזמנה.

כיצד מתבצע התשלום להזמנות?
ניתן לשלם בכרטיס אשראי או באמצעות חשבון פייפאל. פרטי כרטיס האשראי יימסרו בטלפון לאחר ביצוע ההזמנה. באיסוף עצמי ניתן גם לשלם במזומן.

דמי משלוח:
בהזמנה עד 199 ש"ח דמי המשלוח הינם 45 ש"ח.
בהזמנה מעל 200 ש"ח דמי משלוח הינם 35 ש"ח.
בהזמנה מעל 500 ש"ח אין דמי משלוח.

האם יש מחירים מיוחדים ללקוחות עיסקיים?
יש מחירים מיוחדים לחברות, עסקים, חנויות ומוסדות - רק בקניה כמותית. לפרטים נוספים לחץ כאן.

האם ניתן לקבל חשבונית מס?
כל הזמנה נשלחת עם חשבונית מס וקבלה. חשוב למלא בעת ביצוע ההזמנה את שם העסק/החברה, הכתובת ומספר ע.מ./ח.פ. שעל שמם רוצים לקבל את החשבונית.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
כל המחירים באתר כוללים מע"מ. 

האם יש אחריות למוצרים? האם ניתן לבטל הזמנה?
אחריות למוצרים ואפשרות לביטול הזמנה ניתנות בכפוף לחוק ולתקנון האתר. אחריות למוצרים ניתנת למשך שנה מקניית המוצר, אלא אם כן צויין אחרת בדף המוצר. ניתן לבטל הזמנה בתוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה וקבלת כל פרטי ההזמנה, ובלבד שלא נעשה שום שימוש או נזק למוצר. דמי ביטול עיסקה 5% מערך העיסקה למקרה שההזמנה כבר טופלה בעת הבקשה. לפרטים נוספים קרא בתקנון האתר.